سوالات متداول

فقط کافی‌ست از قسمت ورود/ثبت نام پلتفرم ویدیوتو، شماره تماس خود را وارد کرده و مشترک ویدیوتو شوید.

هزینه اینترنت مصرفی ویدیوتو برای تمام اپراتورها نیم بها محاسبه می‌شود.

تمام برنامه‌های پخش شده از شبکه‌های صداوسیمای (سراسری و استانی) تا 14 روز پس از پخش در دسترس بوده، برای تماشای برنامه‌ی مورد علاقه خود فقط کافی‌ست به صفحه آن شبکه در پلتفرم ویدیوتو مراجعه کنید.

اگر تلویزیون شما هوشمند و اندرویدی است نرم افزار اندروید تی‌وی ویدیوتو را از قسمت اپلیکیشن‌های سایت ویدیوتو، اپلیکیشن بازار یا مایکت دانلود کنید و از این طریق محتواهای ویدیوتو را تماشا کنید.

ابتدا از متصل نبودن فیلترشکن خود اطمینان حاصل کنید در غیر این صورت این موضوع احتمالا به خاطر کیفیت و پوشش خدمات اپراتور (اینترنت) شما می‌باشد. همچنین، پیشنهاد می‌کنیم که عملکرد دستگاه‌های خود را بررسی نمایید چرا که ممکن است نرم افزارهای دیگر در پس‌زمینه دستگاه باعث افزایش بار پردازنده شما باشند.
سرویس ویدیوتو طیف وسیعی از کیفیت تصویر را تا Full HD ارائه می‌دهد. کیفیت تصویر دریافتی به سرعت اینترنت، قابلیت‌های دستگاه شما و همچنین فرمت انتشار نسخه اصلی محتوا بستگی دارد (به این معنی که محتواهای قدیمی‌تر در زمان تولید، وضوح تصویر محدودتری داشته‌اند) پیشنهاد می‌شود کیفیت پخش محتوای خود را در حالت اتوماتیک قرار دهید تا تصویر متناسب با سرعت اینترنت شما به نمایش درآید.
شما می‌توانید محتوای موجود در ویدیوتو را صرفا بصورت درون برنامه‌ای دانلود و به صورت آفلاین تماشا کنید. محتوای دانلود شده فقط در اپلیکیشن اندرویدی ویدیوتو قابل پخش می‌باشد. امکان دانلود محتواهای ویدیوتو بصورت آزاد وجود ندارد.
برخی از شبکه‌ها و ویدئوهای ویدیوتو دارای مخاطب خاص می‌باشند و شما می‌توانید اشتراک آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.
شما می‌توانید در صفحه پرداخت اشتراک، باتوجه به نوع کد تخفیف، به این صورت که اگر کد تخفیف شما یک ماه بود، گزینه اشتراک یک ماه را انتخاب کنید سپس در قسمت “کد تخفیف” کد را وارد کرده و روی بررسی کد تخفیف کلیک کنید.
بله، شما می‌توانید از طریق وب سایت یا اپلیکیشن به سرویس ویدیوتو دسترسی داشته باشید. با توجه به مکان شما، ممکن است برخی محدودیت‌ها اعمال گردد.
اپلیکیشن ویدیوتو بر روی دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید، قابل نصب است و همچنین مشترکانی که دستگاه‌های آنها دارای سیستم عامل iOS می‌باشند، می‌توانند از نسخه PWA ویدیوتو استفاده کنند و مشترکانی که دارای تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندرویدی هستند می‌توانند از طریق نسخه اندروید تی‌وی ویدیوتو محتواهای موجود بر روی سرویس را تماشا کنند.
گاهی اوقات ویدیوتو مجبور می‌شود به علت مشکلات فنی، الزامات قانونی و… محتواهای قدیمی موجود بر روی سرویس خود را بردارد.

جهت پیشنهاد پخش محتوا از سرویس ویدیوتو، در قسمت پروفایل، پیشنهاد فیلم یا سریال خود را ثبت کنید.

ویدیوتو اصول محرمانگی را در مورد اطلاعات شخصی مشترکین خود رعایت کرده و از این اطلاعات به امن‌ترین شکل ممکن محافظت می‌نماید. ویدیوتو اطلاعات شخصی مشترکین خود را در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی‌دهد به استثنای مواردی که به موجب قانون موظف به انجام این کار باشد.
سرویس ویدیوتو زیرنویس‌ها و دوبله‌ها را در ترکیبی از انگلیسی و فارسی ارائه می‌کند. برخی محتواها ممکن است، با توجه به درخواست مشترکین، به زبان اصلی (غیر از انگلیسی) نیز ارائه شوند.
شما می‌توانید با استفاده از سرویس جستجوی ویدیوتو و همچنین تگ‌ها و دسته‌بندی‌های سایت، محتوای دلخواه خود را پیدا کنید.
اگر شما برنده جایزه از ویدیوتو باشید، مرکز خدمات مشترکین ویدیوتو برای هماهنگی تحویل جایزه با شما تماس خواهند گرفت.

ویدیوتو حق حذف نظراتی که ممکن است نامناسب، توهین آمیز یا افشا کننده داستان فیلم یا سریال باشد را برای خود محفوظ می‌دارد.

شایان ذکر است که ویدیوتو همواره اصول محرمانگی را در مورد اطلاعات شخصی کاربر را رعایت کرده و از این اطلاعات به نحو احسن محافظت می‌نماید. ویدیوتو اطلاعات شخصی کاربران را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد. البته به‌استثنای مواردی که به‌موجب قانون موظف به انجام این کار باشد. چنانچه این اطلاعات به‌صورت غیرعمد یا بدون اطلاع و رضایت ما در دسترس شخص ثالثی قرار گیرد، ویدیوتو مسئولیتی نخواهد داشت

  • اطلاعاتی که شما در اختیار ویدیوتو  قرار می‌دهید بدین‌گونه است که در فرآیند ثبت‌نام، اطلاعات مربوط به کاربر شامل نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه دریافت می‌گردد و در پایان ایمیلی جهت احراز هویت کاربر به آدرس ایمیل اعلام شده از طرف وی فرستاده می‌شود. در صورت ثبت‌نام، با استفاده از نام کاربری در ویدیوتو اطلاعاتی از قبیل “فیلم‌های خریداری شده”، “ویرایش مشخصات”، “فیلم‌های دیده شده” و “سوابق پرداخت” نمایش داده می‌شوند. در قسمت ویرایش مشخصات، کاربر قادر است تا در صورت تمایل، اطلاعاتی نظیر “نام (به فارسی) “، “شماره تلفن همراه”، “نام کاربری” و “ایمیل” را به‌روزرسانی کند.
  • ویدیوتو اطلاعاتی که از حساب کاربران به طور خودکار بدست می‌آورد جهت تحلیل، بررسی و شخصی‌سازی خدمات خود و ارائه پیشنهادات ویژهٔ نزدیک‌تر به سلیقه کاربران استفاده خواهد کرد. این اطلاعات به فیلیمو کمک می‌کند تا سرویس خود را بهبود بخشیده و محتوای مرتبط‌تری با علایق هر کاربر به ایشان ارائه کند.
  • ویدیوتو این اختیار را دارد، هنگام پخش فیلم به فراخور زمان و محتوا، برای کاربر تبلیغ نمایش دهد.
  • ویدیوتو جهت ارائه بهتر سرویس خود و اطلاع‌رسانی در خصوص طرح‌های ویژه و پیشنهاد تماشای فیلم‌های جدید و … ممکن است از طریق ایمیل یا شماره تلفن همراه ثبت شده، اقدام به ارسال اطلاعاتی برای کاربران نماید. شما همواره می‌توانید با کلیک کردن بر روی دکمه لغو اشتراک در انتهای ایمیل‌های اطلاع‌رسانی آنها را غیرفعال کنید.

درصورت نیاز به حذف کاربری و اطلاعاتان در ویدیوتو، کافیست وارد پروفایل کاربری خود شده و از طریق ثبت تیکت  “درخواست حذف اطلاعات کاربری” را ثبت و ارسال کنید و این درخواست بعد از بررسی ظرف مدت 24 ساعت صورت می‌گیرد.